KAS TAI?
RVS-master tai pažangiausia ir sparčiai plintanti ne tik pasaulyje , bet ir Lietuvoje , NANOtechnologija. Besitrinantys susidėvėję metalo paviršiai atsistato metalo keramikos pagrindu.
Jos unikalumas-variklių , pavarų dėžių , reduktorių ir t.t. remontas atliekamas automobilio eksploatacijos metu, tai yra jų neardant.
Kas yra RVS-master ?
RVS-master (tai ne tepalo priedas!)–tai atstatomoji remonto sudėtis- smulkios dispersijos , daugiakomponentinis susintetintas mineralas (serpantinitas , šungitas,nefritas ) ir specialiųjų priedų bei katalizatorių (know-how) mišinys .RVS netirpsta jokiame skystyje , tame tarpe , nei degaluose , nei tepaluose , bet dera su visais jų tipais.
Kaip veikia RVS-master ?
Paruoštas mišinys supilamas į variklio karterį per alyvos užpylimo angą. Susimaišęs su tepalu karteryje, mišinys patenka ant trinties veikiamų paviršių: stūmoklių – cilindrų grupės, alkūninio ir paskirstymo velenų, tepalo siurblio ir kt..RVS-master , varikliui veikiant, dėl metalinių paviršių trinties iššaukia reakciją , kurios metu lydosi naujas metalo keramikos sluoksnis , storesnis ten , kur didesnė trintis arba , kur didesnis susidėvėjimas. Susidėveję metaliniai paviršiai atsistato iki gamyklinių parametrų ir išlieka nepakitę daugiau nei 100 tūks.km. Reguliariai naudojant RVS-master produkciją nepriklausomai nuo kilometražo variklio susidėvėjimas visiškai neegzistuoja.