Vidaus degimo varikliui

RVS-master produkcijos naudojimo keturtakčiams vidaus degimoatnaujinti instrukcija
Prieš naudojant RVS-master, rekomenduojame variklį praplauti su RVS-master produkcijos praplovėju (metalinių paviršių paruošėju) MF-5 (ypač dizeliniams varikliams tai būtina)

Variklių praplovimas
Mf-5 buteliuke yra tokia pati medžiaga kuri yra pagrindinėse pakuotėse taip pat yra gumą minkštinančių medžiagų.Jei variklio vidus yra gana švarus, praplovėjas pradeda jį atstatinėti.
MF-5 buteliuke esantį mišinį suplakti ( 20-30 sek.), kad neliktų nuosėdų ir supilti į šilto variklio karterį. Tuoj pat užvedus važiuoti įprastu rėžimu 40-50 km, tada leidžiama išjungti variklį (galima važiuoti ir daugiau). Iš viso nekeičiant tepalo a/m eksploatuoti dar 200-300 km,bet ne daugiau 500 km. Tada pakeisti tepalą ir tepalo filtrą.
Variklio apdorojimas RVS-master produkcija
Pasirinkti RVS-master pakuotę pagal variklio tipą (karbiuratorinis ar dyzelinis) bei tepalo kiekį karteryje numatytą gamyklos- gamintojos. Pilnam variklio atnaujinimui reikalingos dvi pakuotės. Jei variklio rida iki 50 tūks.km. užtenka vienos pakuotės. Susidėvėjusio variklio parametrai, po pilno ir teisingo apdorojimo, atsistato iki gamyklinių ir išlieka nepakitę per 100 000 km.
Dėmesio: Jeigu variklis buvo perkaitintas, eksploatuotas be tepalo, turi techninių gedimų kaip pav. pradegęs vožtuvas, trūkęs žiedas, ryškus alkūninio veleno bildesys, prasukti indėkai ar paskirstymo velenėlio įvorės, RVS-master produkcijos naudoti nerekomenduojama.

Pirmas variklio apdorojimas
Variklis pašildomas iki darbinės temperatūros. Pasirenkama tam varikliui skirta RVS-master produkcijos pakuotė ir išimamas iš jos buteliukas. Buteliuko sudėtis turi būti kambario temperatūros ir gerai suplakama (20-30 sek.). Buteliuko turinį supilti į variklį ir jį tuoj pat užvesti. Leisti varikliui dirbti tuščia eiga 15 min. Tada išjungti variklį 1-2min. Ir tuoj pat užvedus eksploatuoti automobilį 30-40 km. neišjungiant variklio, vengiant didelių apkrovų. Po 30-40 km. jau leidžiama išjungti variklį. Nuvažiavus 400-500 km.( nesvarbu per kokį laikotarpį, per dieną, per dvi dienas ar per savaitę, kuo greičiau tuo geriau, bet vengiant staigių variklio perkrovų) tuoj pat atliekamas antras apdorojimas.

 

Reikalinga ne mažiau dviejų pakuočių.

 

Antras variklio apdorojimas
Antras variklio apdorojimas atliekamas po 400-500 km.(traktoriams po 8-10 moto/val.) analogiškai pirmajam į tą patį tepalą.
Susidėvėjusio variklio parametrai pilnai atsistato nuvažiavus 1500-2000 km.(arba po 20-50 moto/val.) po paskutinio RVS-master produkcijos panaudojimo.Po apdorojimo rekomenduojama atlikti variklio diagnostiką, pasikeitusius parametrus sureguliuoti.

 

Trečias RVS-master naudojimas gali būti būtinas, nustačius ganėtinai didelį variklio susidėvėjimą.

Papildoma instrukcija SKANIA, RENAULT, KAMAZ, MAZ, MTZ ir kitiems a/m,
kurių varikliuose tepalo valymas atliekamas centrifugos pagalba

Variklio apdorojimas RVS-master produkcija atliekamas tik praplovus variklį ir pakeitus seną tepalą ir švariai išvalius centrifugą.

Pirmas apdorojimas atliekamas taip:
Pasirenkama RVS-master produkcijos pakuotė atitinkamai pagal variklyje tepalo kiekį pagal gamyklą-gamintoją. Į variklį supilamas naujas tepalas tik iki apatinės tepalo matuoklės ribos. Paimama papildomai 3-5ltr. šilto tepalo ir supilamas iš pakuotės buteliukas, prieš tai gerai jį suplakus. Tepalas kruopščiai suplakamas ir supilamas į šiltą variklį. Užvedus variklį leidžiama dirbti 15min. tuščia eiga. Užgesinam 1-2 min. Tuoj pat užvedus eksploatuoti 30-40km. naudojant 80% jo galios.Nuvažiavus 400-500 km. arba po (8-10 moto/val.) atliekamas antras apdorojimas, analogiškai pirmajam tik švariai išvalius centrifugą ir  ją sustabdžius arba pakeisti  nauja . Sustabdyta centrifuga paleidžiama po 400-500km. arba 3-4 moto/val. Tepalo keisti nereikia. Jeigu trūksta papildyti iki normos.

Apdorojimo metu galimi variklio darbo pasikeitimai bei požymiai:

1.Užpylus į variklį praplovėją MF-5 po kurio laiko gali užsidegti arba pradėti mirksėti tepalo slėgio lemputė. Išvada: užsiteršė tepalo filtras. Tuoj pat pakeisti tepalą ir tepalo filtrą ir pradėti pirmąjį variklio apdorojimą RVS-master produkcija.
2. Gali kristi variklio galia. Tai nieko blogo, tai laikina. Tolimesnių apdorojimų metu pakils.
3. Jei po pirmojo arba po antrojo apdorojimo ženkliai išaugo tepalų sąnaudos ir padidėjo dūmingumas. Išvada: variklis kažkada anksčiau buvo perkaitintas ir prikepę tepaliniai žiedai. Po pilno apdorojimo reikės pakeisti tepalinius žiedus.

Metalokeramikos apsauginio sluoksnio savybės:

absoliuti adhezija (sukibimas) su metalais molekulių lygmenyje, kas apsaugo nuo paviršiaus atsisluoksniavimo;
vienodas linijinio terminio plėtimosi koeficientas palyginti su metalais, ant kurių jis susidarė, todėl nenutrupa ir nesisluoksniuoja kaitinant ir nesisluoksniuoja kaitinant ir ataušinant;
smūginis atsparumas – iki 50 kg/mm2;
trinties koeficientas – 0,003-0,007!;
atsparus oksidavimuisi ir korozijai (chemiškai inertiškas);
atsparus ugniai (suirimo temperatūra apie 1700 laipsnių)
apsaugo paviršius nuo vandenilio skylinėjimo; Apsaugo nuo elektrocheminės korozijos (dielektrikas)

Saugumo ir saugojimo instrukcija.
Laikyti žemesnėje temperatūroje nei +400c
Patekus ant odos, nuplauti šiltu vandeniu su muilu.
Pakliuvus į akis gali atsirasti dirginimas- praplauti vandeniu. Dirginimui nepraëjus kreiptis į gydymo įstaigą.
Pakliuvus į virškinimo traktą, praskalauti burną ir kreiptis į gydymo įstaigą. Neiššaukti pykinimo.
Saugoti vaikams neprieinamoje vietoje.