Metalokeramikos apsauginio sluoksnio SAVYBĖS:
absoliuti adhezija (sukibimas) su metalais molekulių lygmenyje, kas apsaugo nuo paviršiaus atsisluoksniavimo;
vienodas linijinio terminio plėtimosi koeficientas palyginti su metalais, ant kurių jis susidarė, todėl nenutrupa ir nesisluoksniuoja kaitinant ir ataušinant;
smūginis atsparumas – iki 50 kg/mm2
trinties koeficientas – 0,003-0,007!;
atsparus oksidavimuisi ir korozijai (chemiškai inertiškas);
atsparus ugniai (suirimo temperatūra apie 1700 laipsnių)
apsaugo paviršius nuo vandenilio skylinėjimo. Apsaugo nuo elektrocheminės korozijos (dielektrikas).
RVS technologijos efektas susidėvėjusiems varikliams:
Kompresija, tepalo slėgis išauga iki gamyklinių parametrų. Slėgis visuose cilindruose išsilygina.Pilnai atsistato visi susidėvėję metaliniai paviršiai.
Vibracija sumažėja iki 50%
Trinties koeficientas sumažėja iki 0,003.
Degalų ekonomija nuo 5-20% (kartais daugiau)
Vožtuvų hidrokompensatorių triukšmingumas nutyla.
CO ir CH variklio išmetamuose dujose sumažėja 2-3 kartus.
Tepalų sąnaudos sumažėja iki 0.
Žiemos metu variklis užsiveda žymiai lengviau.
Padidėja variklio ilgaamžiškumas 2-3 kartus.
RVS-master padėvėtuose varikliuose naudojamas 2 kartus. Po pirmojo
RVS-master apdorojimo, nuvažiavus 400-500 km, atliekamas antras,
Sekantis apdorojimas atliekamas tik po 100 000km.
(priklausomai nuo variklio susidėvėjimo)Nesant tepalo variklyje galima eksploatuoti jį
iki 200km.
Efekto ilgaamžiškumas siekia 100 000 km. ir daugiau.
Reguliariai naudojant RVS-master produciją nepriklausomai nuo kilometražo pilnai išvengiamas variklio susidėvėjimas.
RVS technologijos efektas naujiems varikliams:
Padidėja variklio galia iki 1-3 a.j (kw).Variklis iki 100 tūks. km visiškai nustoja dėvėtis
Sumažėja vibracija.
Sumažėja degalų sąnaudos.
Žiemos metu žymiai lengviau užsiveda.Iki 100 tūkst. km naujiems varikliams užtenka tik vieno RVS-master apdorojimo.